Nugae

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Hanna Matilda - 12 november 2009 22:17

Stackars flickor som skriver i sina bloggar om hur jobbigt det är att äta och lägger upp bilder på sig själva och smalsmalsmala modeller med revben och vassa nyckelben. Stackars flickor som räknar kalorier vid frukost som består av ungefär en äggvita. På lunch och middag är det blankt. Tomt i magen känns bra, målet är 40 kilo,för då kan man visa sig på stranden. Långpromenad och långträning, äta några havregryn med kalorier som räcker för att orka köpa lax. Lax är inte fisk, om du trodde det, utan förkortning för laxermedel. Tjockångest vid 47 kilo. Stackars flickor i kommentarfältet som peppar och uppmuntrar: "Bra, vad duktig du är som klarar av att fasta! Fortsätt att kämpa!" Stackars flickor som tappar håret och tappar mensen. Rakblad. Kan inte dricka den läsken längre, för jag drack den när jag hetsade. Om jag vore smal. Glass är bra, lättast att spy upp. Äckliga, äckliga jag.


Trivselvikt är en myt - det fattar jag, men jag önskar att det vore annorlunda.





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards